Artykuł sponsorowany

Kiedy baner podświetlany to dobra alternatywa dla baneru drukowanego?

Kiedy baner podświetlany to dobra alternatywa dla baneru drukowanego?

Dobry baner reklamowy to klucz do sukcesu każdej firmy, która chce zwiększyć swoją rozpoznawalność na rynku. Produkty te muszą zwracać uwagę potencjalnego Klienta. Właśnie, dlatego występują zarówno w tradycyjnej wersji drukowanej, jak i popularnej postaci banerów podświetlanych. Kiedy te drugie są lepszą propozycją?

Czym się wyróżnia baner podświetlany?

Podświetlane banery wykorzystują specjalne oświetlenie w eleganckich, stylowych odmianach. Taka forma marketingu pozwala osiągnąć estetyczne oznakowanie danego miejsca, które wyróżni się na tle konkurencji. Zewnętrzne banery świetlne dają możliwość zaprezentowania przedsiębiorstwa szerokiemu gronu odbiorców dość niskim kosztem. Warto pamiętać, że taki produkt jest doskonale widoczny w każdych warunkach atmosferycznych, zarówno w ciągu dnia, jak i nocą. Bardzo często banery podświetlane stosuje się do wyeksponowania logo firmy, lokalu lub sklepu.

Jakie zalety mają banery podświetlane?

Reklama w formie banerów podświetlanych to jedna z najchętniej wybieranych form promocji. Wyglądają atrakcyjnie i przyciągają uwagę Klientów – zupełnie tak, jak neony. To prostokątne grafiki reklamowo-informacyjne, które zawierają np. reklamę danego produktu. Bardzo łatwo jest je zainstalować, dlatego firmy z chęcią umieszczają je np. na elewacjach zewnętrznych, a także jako część ekspozycji w witrynie sklepowej. To także świetne dopełnienie identyfikacji firmy, sklepów oraz instytucji. Banery powstają z nowoczesnych i trwałych materiałów, które mają zwiększoną odporność na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych – w odróżnieniu np. od banerów drukowanych. Zarówno jeden, jak i drugi rodzaj reklamy oferuje m.in. agencja reklamowa LogArt, która dba o jakość swoich produktów.

Kiedy warto wybrać druk banerów?

Banery drukowane są idealnym rozwiązaniem w przypadku, gdy firma chce zainwestować w reklamę mobilną – np. na plandece. To zlecenia realizowane na naczepie samochodu, zapewniające należytą ekspozycję niezależnie od panujących warunków atmosferycznych i jezdnych. Druk banerów wielkoformatowych pozwala nanosić na materiał fotografie lub bardzo szczegółowe grafiki, które na mniejszym formacie byłyby niewyraźne. Bez względu jednak na formę banneru, warto wybierać cenione i doświadczone agencje reklamowe.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz do artykułu

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.