Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Kiedy baner podświetlany to dobra alternatywa dla baneru drukowanego?
Dobry baner reklamowy to klucz do sukcesu każdej firmy, która chce zwiększyć swoją rozpoznawalność na rynku. Produkty te muszą zwracać uwagę potencjalnego Klienta. Właśnie, dlatego występują zarówno w tradycyjnej wersji drukowanej, jak i popularnej postaci banerów podświetlanych. Kiedy te drugie są lepszą propozycją?
Czym się wyróżnia baner podświetlany?
Podświetlane banery wykorzystują specjalne oświetlenie w eleganckich, stylowych odmianach. Taka forma marketingu pozwala osiągnąć estetyczne oznakowanie danego miejsca, które wyróżni się na tle konkurencji. Zewnętrzne banery świetlne dają możliwość zaprezentowania przedsiębiorstwa szerokiemu gronu odbiorców dość niskim kosztem. Warto pamiętać, że taki produkt jest doskonale widoczny w każdych warunkach atmosferycznych, zarówno w ciągu dnia, jak i nocą. Bardzo często banery podświetlane stosuje się do wyeksponowania logo firmy, lokalu lub sklepu.
Jakie zalety mają banery podświetlane?
Reklama w formie banerów podświetlanych to jedna z najchętniej wybieranych form promocji. Wyglądają atrakcyjnie i przyciągają uwagę Klientów – zupełnie tak, jak neony. To prostokątne grafiki reklamowo-informacyjne, które zawierają np. reklamę danego produktu. Bardzo łatwo jest je zainstalować, dlatego firmy z chęcią umieszczają je np. na elewacjach zewnętrznych, a także jako część ekspozycji w witrynie sklepowej. To także świetne dopełnienie identyfikacji firmy, sklepów oraz instytucji. Banery powstają z nowoczesnych i trwałych materiałów, które mają zwiększoną odporność na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych – w odróżnieniu np. od banerów drukowanych. Zarówno jeden, jak i drugi rodzaj reklamy oferuje m.in. agencja reklamowa LogArt, która dba o jakość swoich produktów.
Kiedy warto wybrać druk banerów?
Banery drukowane są idealnym rozwiązaniem w przypadku, gdy firma chce zainwestować w reklamę mobilną – np. na plandece. To zlecenia realizowane na naczepie samochodu, zapewniające należytą ekspozycję niezależnie od panujących warunków atmosferycznych i jezdnych. Druk banerów wielkoformatowych pozwala nanosić na materiał fotografie lub bardzo szczegółowe grafiki, które na mniejszym formacie byłyby niewyraźne. Bez względu jednak na formę banneru, warto wybierać cenione i doświadczone agencje reklamowe.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz do artykułu
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana